Σύστημα υγρού ψεκασμού υγραερίου
Στα πλαίσια της 3ης διεθνούς έκθεσης Autogas Expo, οι εταιρίες Qgas και Fgas θα παρουσιάσουν το σύστημα direct liquid max της Prins, σύστημα υγρού ψεκασμού για τις νέες γενιές κινητήρων.
Το εν λόγω σύστημα είναι σχεδιασμένο για κινητήρες με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, όπου το καύσιμο ψεκάζεται υπό υψηλή πίεση [20-200 bar] κατευθείαν μέσα στον κύλινδρο αντί έγχυση του καυσίμου στην πολλαπλή εισαγωγής. Το σύστημα υγρού ψεκασμού χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου και των εγχυτήρων καυσίμου του συστήματος βενζίνης για να εισφέρει το υγρό υγραέριο υπό υψηλή πίεση μέσα στον κύλινδρο.
Το σύστημα υγρού ψεκασμού είναι ισοδύναμο με την αρχική τεχνολογία ψεκασμού βενζίνης και αξιοποιεί στο μέγιστο τα ηλεκτρονικά στοιχεία που ήδη υφίστανται. Με το σύστημα υγρού ψεκασμού ο οδηγός δεν θα αντιληφθεί καμία διαφορά μεταξύ οδήγησης με υγραέριο ή βενζίνη.
Εκτεταμένες έρευνες της Prins σε συνεργασία με το ολλανδικό πανεπιστήμιο έχει δείξει ότι καύσιμο LPG είναι ένα πολύ κατάλληλο καύσιμο σε συνδυασμό με την άμεση έγχυση καυσίμου του κινητήρα. Η απόδοση του κινητήρα από τη χρήση υγραερίου έχει αυξηθεί σημαντικά. Αυτό οδηγεί σε μείωση του CO2 κατά 10% επιπλέον. Η αυξημένη απόδοση του κινητήρα είναι αποτέλεσμα των χημικών και φυσικών ιδιοτήτων του υγραερίου.
Η παρουσίαση θα γίνει το Σάββατο, 24 Νοεμβρίου, από τις 6 έως και τις 7 το απόγευμα, στα πλαίσια της 3ης διεθνούς έκθεσης Autogas Expo, στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας. Ομιλητής θα είναι ο κ. Γιάννης Παπαζήσης, Τεχνικός Διευθυντής της Fgas Φαρμάκης ΑΕ, που αποτελεί αποκλειστικό εισαγωγέα της Prins στην ΄Ελλαδα. Παράλληλα, θα συμμετέχουν και άνθρωποι της Qgas, ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Fgas για την Αττική.
Το εν λόγω σύστημα είναι σχεδιασμένο για κινητήρες με σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου, όπου το καύσιμο ψεκάζεται υπό υψηλή πίεση [20-200 bar] κατευθείαν μέσα στον κύλινδρο αντί έγχυση του καυσίμου στην πολλαπλή εισαγωγής. Το σύστημα υγρού ψεκασμού χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου και των εγχυτήρων καυσίμου του συστήματος βενζίνης για να εισφέρει το υγρό υγραέριο υπό υψηλή πίεση μέσα στον κύλινδρο.
Το σύστημα υγρού ψεκασμού είναι ισοδύναμο με την αρχική τεχνολογία ψεκασμού βενζίνης και αξιοποιεί στο μέγιστο τα ηλεκτρονικά στοιχεία που ήδη υφίστανται. Με το σύστημα υγρού ψεκασμού ο οδηγός δεν θα αντιληφθεί καμία διαφορά μεταξύ οδήγησης με υγραέριο ή βενζίνη.
Εκτεταμένες έρευνες της Prins σε συνεργασία με το ολλανδικό πανεπιστήμιο έχει δείξει ότι καύσιμο LPG είναι ένα πολύ κατάλληλο καύσιμο σε συνδυασμό με την άμεση έγχυση καυσίμου του κινητήρα. Η απόδοση του κινητήρα από τη χρήση υγραερίου έχει αυξηθεί σημαντικά. Αυτό οδηγεί σε μείωση του CO2 κατά 10% επιπλέον. Η αυξημένη απόδοση του κινητήρα είναι αποτέλεσμα των χημικών και φυσικών ιδιοτήτων του υγραερίου.
Η παρουσίαση θα γίνει το Σάββατο, 24 Νοεμβρίου, από τις 6 έως και τις 7 το απόγευμα, στα πλαίσια της 3ης διεθνούς έκθεσης Autogas Expo, στο εκθεσιακό κέντρο MEC Παιανίας. Ομιλητής θα είναι ο κ. Γιάννης Παπαζήσης, Τεχνικός Διευθυντής της Fgas Φαρμάκης ΑΕ, που αποτελεί αποκλειστικό εισαγωγέα της Prins στην ΄Ελλαδα. Παράλληλα, θα συμμετέχουν και άνθρωποι της Qgas, ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Fgas για την Αττική.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου